Usko on meille kristityille hyvin henkilökohtainen asia, emmekä monesti tuo sitä esille julkisesti, ellei siitä erikseen kysytä. On helppoa pitää asia vain omana tietonaan, kunnes siihen ei ole enää mahdollisuutta. Töissä, koulussa tai kaupungilla sulaudumme helposti muiden joukkoon emmekä kiinnitä siihen erityisempää huomiota. Raamatussa kuitenkin sanotaan, että meidän tulisi olla maan suola ja maailman valo,…